Welkom Arcadiaan,

Vanaf 1 juli 2018 verzorgt Het nederlandse pensioenfonds jouw pensioen. We stellen ons graag voor.

Je pensioen blijft gelijk

Inhoudelijk verandert er niets. De hoogte van je pensioen en je pensioenregeling blijven hetzelfde. Wat verandert er wel?

Post en wijzigingen allemaal digitaal

Het nederlandse pensioenfonds is een digitaal fonds. Wij communiceren digitaal over je pensioen. Je krijgt hiervoor toegang tot een eigen portaal, Mijn pensioen. Met dit portaal heb je 24/7 de beschikking over alle informatie die je van ons ontvangt. Overzichtelijk gerangschikt. Dat scheelt je zoektijd. En wij kunnen je sneller en makkelijker informeren. Samen leveren we dan een positieve bijdrage aan het milieu.

Wat kun je de komende periode verwachten?

tijdlijn juli sept 2018

Wanneer krijg ik toegang tot het portaal, Mijn pensioen?

In september ontvang je een welkomstbrief en een toegangscode. Zodra je je hebt geregistreerd op het portaal heb je altijd toegang tot al je pensioeninformatie en communicatie. Registreer en log aub direct in na ontvangst van je gegevens! Je kunt dan ook direct je voorkeur emailadres achterlaten. Heb je de informatie eerder nodig, neem dan contact met ons op.

Hoe werkt het portaal, Mijn pensioen?

De werking van het portaal is eenvoudig. Hier vind je een duidelijk instructiefilmpje dat je stap voor stap laat zien hoe het inloggen precies werkt. Voordat je kunt inloggen moet je je eerst registreren via de button registreren in het portaal. Dit is de middelste button.

Waar moet ik heen met een vraag over mijn pensioen?

Je kunt ons bereiken via mail: service@hetnederlandsepensioenfonds.nl
of telefoon: 06 53 47 73 44.

Waar vind ik meer informatie over Het nederlandse pensioenfonds?

Wil je meer weten over Het nederlandse pensioenfonds? Op onze website onder het kopje “over ons” vind je meer informatie over wie we zijn en hoe we werken.

De werking van de site is eenvoudig. Typ je vraag in de witte balk en je ziet het antwoord.